2009. január 19., hétfő

Január 19.

Hú, ma voltam ének vizsgán... Ez brutális:) Csak a csoporttársaim tudják, hogy nekem a szolfézs nagyon nem megy... Minden másban ász vagyok, de ez kb. annyira megy, mint csigának a futás... Rémes. Hogy nem buktam meg, csak azért volt, mert tudtam az elméletet, és küzdöttem mint a fuldokló... Na, ezen is túl vagyok. Már csak egy vizsgám lesz, holnap.

És tényleg, találkoztam ma Mike-kal, beszéltünk El Caminoról. Látszott rajta, hogy nagyon nagy élmény volt neki megjárni. Alig várom, hogy elteljen az az 5-10 év, és elindulhassak én is. Addig még meg is tanulhatok spanyolul, hogy jól megértessem magam.

Mikor kijöttem a vizsgáról, azon gondolkodtam, hogy mennyire hálás lehetek (tudjukakárkinek), hogy ilyen férjem van, és ilyen jó fej gyerekeim. Emmát felvittem magammal a vizsga után, és segítettem a többieknek az elméletben. Utána még hazabuszoztunk-metróztunk, és csak itthon ébredt fel. És most megint alszik, és magától aludt el!! Szuper! Még mosogatni is tudtam (micsoda örömök!!)

Emma már erősen emelgeti a fenekét, szerintem ebből nemsokára fordulás lesz. Nagyon mozgékony :) Annyira szokott vigyorogni, hogy majd kiesik a saját fején. Nagyon aranyos.

J. meg tegnap (míg én Sz. Ágival éneket gyakoroltam) A-val elment elemézni... És végig tök jófejül viselkedett, eljátszott magában, míg a felnőttek dolgoztak.

Ja, azt ne felejtsem el, hogy a sikeres ének vizsgáért Sz. Ágit illeti nagy hálaésköszönet, mert 2 napot gyakorolt velem. Szegény:) Regági volt bent a vizsgán a párom a többszólamúaknál. Szerencsére olyat húztunk, amit tudtam és nem rontottam az ő feleletét. Hurrá :)

Na, harcra fel holnap! Remélem az a vizsga is legalább annyira sikerül ;)

Nincsenek megjegyzések: