2010. május 18., kedd

Vihar, vihar! Május 3. hete

Egész héten borús idő volt, fújt a szél és esett, esett... Eleinte örültem, mert a paradicsom palántáimnak jót tesz... Aztán láttam a híradóban, hogy mi történik szerte az országban és megrémültem. Onnantól féltem, hogy kidőlnek a fáim, elsodorja a házat a leszakadó löszfal... Jaj, jaj, a biztosítás még nem érvényes rá :(
Voltunk kint vasárnap, és végig az úton letépett ágak, hatalmas széllökések, felhőszakadás. Odaúton azért imádkoztam hogy fel tudjunk menni az emelkedőn, mert vittünk ki szekrényt meg pár cipelős dolgot...
Az emelkedőn könnyen feljutottunk, nem sáros, inkább köves. De a kertben már csúszkált a kocsi, ott többször lefulladtunk.
Viszont EDDIG (és imádkozom tovább rendületlenül) nem történt baj, még a kis paradicsomok is megúszták. A Cannák "úsztak el" kicsit, de leöntögettem róluk a vizet és felvittem a teraszra.
Ja, csak áram nem volt. Először nem tudtuk miért, de aztán lent a faluban megkérdeztünk valakit, aki azt mondta, hogy náluk ez gyakori, nem kell aggódni. Jó. De nekünk minden árammal megy... Szerezni kell egy generátort! Na, pont egy ekkora plusz kiadás hiányzott...

Sajnos a vihar azóta is folytatódik, már kedd van de csütörtökig még ilyen idő marad. Hétvégén Pünkösd, remélem addigra szép idő jön.

Nincsenek megjegyzések: