2010. május 18., kedd

Hunyadi Gála, május 15.

A nagyobbik lányom ide jár. Az év legnagyobb eseménye, amire egész tavasszal készülnek, a Hunyadi Gála. Minden osztály készül egy vagy két produkcióval: tánc, ének, dráma, néptánc...
Nagyon színvonalas előadás volt (ebből 2 van, egy de. és egy du.)... Mit lehet erről írni... Csak pár gondolat:
- Nagyon furcsa az embernek a színpadon látni (és azt látni, hogy ügyes!) a gyerekét. Magabiztosan, mosolyogva, mindig a helyén! Le a kalappal. Annyira büszke vagyok rá...

- Voltak olyan műsorszámok, amiktől kirázott a hideg: a 8.m saját rendezésű Hair-összeállítása... Húúúúú, azt máshol is elő kéne adniuk! Saját magukat rendezték, ők maguk énekeltek, dramatizáltak. Nagyon gyönyörű volt.

- Nagyon jó érzés volt az ismerős gyerekeket viszontlátni a színpadon (akiket követek, mert ismerősök vagy csak szeretem őket), látni az elszántságot, nézni milyen jól együtt dolgoznak...

- Persze voltak akik nem érezték magukat színházban... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Utálom a mások örömét és munkáját (szereplők), szórakozását (nézők) nem tisztelőket, utálom, ha rá kell egy felnőttre szólni! Nem vagyok senkinek az anyja, ne én neveljem meg talán, de elviselni sem vagyok képes a zajongást, a zacskózörgést, a dumálást...
Annyira kedves voltam, amikor csak annyit mondtam, hogy "hadd ne kelljen már szégyellje az apja viselkedését X a 8.m-ből"... Azt nem mondtam, hogy ha mások megtisztelik csendes odafigyeléssel az ő gyerekét, akkor ő is tegye ugyanezt, még ha nem is tetszik neki. És ne kommentáljon mindent... De még így is majdnem nekem ugrott a fickó... Jó magas volt, láttam mikor felállt... Mert ez az elintézése mindennek, hogy lenyomom a kisebbet, lenyomom aki rám szól, hogy tiszteljek másokat, leszúrom, lelövöm, kitaposom a belét... Erre mit mondjak? Hogy jajistenem???!!!

Nem baj, a Gála nagyon szuper volt, a délutáni előadást A. nézte meg, neki is tetszett.

Köszönet, köszönet érte a betanító tanároknak, azoknak a tanároknak, akik nem tanítottak be, de egész nap ott voltak az osztályukkal és lefoglalták őket míg sorra kerültek, a gyerekeknek, akik becsülettel készültek...
Pár kép a főpróbáról

Nincsenek megjegyzések: