2008. május 25., vasárnap

Piacnap

Az életmódom nem nagyon változott (kivéve az inzulinozást meg a sok pihenést) a babavárástól. Eddig is hozzátartozott a pénteki piacozás, de most aztán főleg :) Éljünk még egészségesebben, hurrá!
A Lehelre járok, van pár kedvenc kofám. Ott van a Csicsókásbácsi meg a Csicsókásnéni. Tőlük télen mindig veszek csicsókát. A többiek nem szeretik "annyira", de a lányom néha rágcsál belőle, ha kedve van. Én szeretem. A hétvégén, blogolvasás közben találtam egy jó csicsókaleves receptet, majd kipróbálom.
Most is voltam piacon, beugrottam a pénteki vizsga után. Hú, mennyien voltak! Én reggel szoktam menni amúgy, ezért ez sokkoló volt :) A tömeg... Brrrrrrr.
De vettem - majdnem - mindent, amit akartam. A tökfőzelékhez tököt - nem, és a petrezselymes krumplihoz petrezselymet - nem :) Ezért szombat reggel vissza kellett mennem jó korán :)
Szeretem a tavaszt, végre vége a koplalásnak :) Mióta inzulinos vagyok, szabad ennem sokkal szabadabban, mint eddig, és a babához igazították az inzulint. Kaptam még + 50 g szénhidrátot... Először azt se tudtam, mit kezdjek vele, de azóta megtanultam. Olyan háromfogásos kajákat rittyentek, hogy csak na :) A piacon végre feltűnt az igazi uborka, igazi tök, friss káposzta, főzőhagyma. Végre ehetek salátákat!
Nem vagyok nagy "nyúl", de a magam készítette salátákért odavagyok. Pedig nincs benne semmi különös, biztos csak a friss - "igazi" - ízek teszik.

Nincsenek megjegyzések: