2008. május 23., péntek

Hajaj

Vizsgaidőszak... Amúgy sem szeretem, de a gyerekek mindig ki tudják számítani mikor a legrosszabb megbetegedni. A lányom ma egész éjjel hányt, persze ma van az egyik legnehezebb vizsgám. Hajnali 3-ig voltunk fenn :)
Reggel én hajnalban ébredtem, szerencsére a lányom negyed 10-kor, úgyhogy kicsit kipihente magát. Láthatóan jobban van, és eddig még nem hányt (koppkopp). Ki tudja: a tegnap benyakalt rengeteg marcipántól hányt-e v. valami vírus? Majd meglátjuk. Szeretném, ha gyereknapra meggyógyulna, mert megyünk a gyerekeknek tartott Padlás előadására :) Már alig várjuk :)
A vizsgán meg majd csak lesz valami :) Ilyenkor reménykedem, hogy a Jóisten, a Sors, a Szerencse megkönyörül rajtam... Mateknál bejött, most majd meglátjuk :)

A kisbabával meg a mamájával szerencsére minden rendben :) Tegnap diabetológián is voltam meg terhesgondozáson is (kéthetente program ez)... És én voltam az első, ezért 11-kor már kifelé jöttem. Sirály volt :)

Nincsenek megjegyzések: