2008. december 19., péntek

Tegnap és ma

... nagy túrát tettünk Emmával a suliban. Tegnap is és ma is vizsgáztam. A lányom meg átaludta, ma egészen hazáig :) Nem semmi volt. Imádnivaló, hogy mindig igy bealszik, mikor arra van szükség. Egy jófej tündér-angyalszárny.

J. volt tegnap az óvodai ünnepségen a mesélő. Húúú! Gyönyörűen mondta a szöveget, és jó hangosan. Ő, aki azért volt gomba (!) a kiscsoportos ünnepségen, mert az óvónéni félt hogy nem mer megszólalni... Jaj, de büszke voltam. Persze nem tudta titokban tartani, hogy fog szerepelni, de ez nem is volt elvárás. Inkább örültem, hogy meri otthon gyakorolni... Két hete a betlehemezést hallgattuk, már mi is tudjuk :)

Emma éjjel már kb. egy hete csak 1x ébred, 1-3 között, aztán alszik tovább.
Amíg A. nagyon köhögött, addig kinn aludt a nappaliban (önszántából). Addig J. bekéredszkedett hozzám :) Nagyon jó volt kétoldalt két szuszogó kis/nagy csomagot hallgatni éjjel. J. sose aludt velünk, de most kipróbálta, és tetszett neki :) Mindig a saját ágyában akart aludni, már újszülöttként is. Addig ordított, míg mi végkimerülésben betettük a kiságyába, ahol aztán fél napot aludt... És azóta is csak mocorog-ficereg, ha velünk aludna a délutáni alvásnál.
De most jót aludt :) Én nagyon élveztem: még sose láttam igazán, milyen amikor alszik, fintorog, motyog, fogat csikorgat :)

Emma meg nem az orrában lévő anyatejtől szörtyögött, hanem kicsit náthás lett. Szívjuk az orrát, és egész jól birja. Mondjuk szerencsére nem zavarja a szopásban, alvásban semmiben. Talán csak engem zavar, mert szörtyög kicsit :) De amikor ébred, leszivjuk éjjel is, és akor alszunk tovább csendben :)

Nincsenek megjegyzések: