2009. szeptember 9., szerda

Ősz van...


Február óta nagyon sok minden történt. Furcsa volt visszaolvasni, miket írtam :)
Azóta volt egy tavasz: végig jártam az egyetemre, sokszor Emma is jött a hátamon. Legjobbat egy szuper geometria órán aludt, amit Szendrei tanárnő tartott (ismeritek a világ legjobb matektanárát? Dr. Szendrei Julianna. A második legjobbat? Lénárt István - gömbi tanár úr.)
Szappanbuborék-óra volt... Hú, a legjobb matek óra volt!

Volt aztán egy vizsgaidőszak:sok segítséget kaptam A-tól, a barátaimtól (főleg abban, hogy Emmára vigyáztak míg én benn voltam), és sikerült levizsgáznom... Volt egy-két furcsa szitu, amit csak személyesen mesélnék el - egyik-másik tanár szegénységi bizonyítványa... De megvan minden, nem is rosszul, és abszulutóriummal kijártam az iskolát. Jupijupi. Már csak a szakdogát kéne megírni és államvizsgázni. De az ráér jövő nyáron.

Aztán volt egy nyár. Linux Akadémiával, balatoni punnyadással (mármint visszaszívom, nekem elég munkás volt, de jobb volt mint a panelban), sátorozásos geocechingeléssel. Elég jó volt, de pokoli fárasztó. Főleg utána itthon a romok eltakarítása... Még nem sikerült :)

Ősz? Iskola Julinak: Hunyadi Mátyás Ált. Iskola, 1.a. osztályos tanuló! Szuper :) És eddig élvezi is nagyon. Minden nap úgy jön haza, hogy még jobb volt mint tegnap.
Emmának 2 foga van, önállóan áll, kapaszkodva jár, dumagép, kutatógép. Leállíthatatlan, értelmes tekintető, hihetetlenül érdeklődő.
A lakásunk megújul (ettől én egyre őszebb vagyok), lett szuper új konyhaszekrényünk, új hálószobánk, Julinak új emeletes ágy (még összeszerelésre vár... Tovább is van, mondjam még?

Nincsenek megjegyzések: