2008. november 28., péntek

Szakdoga

Próbálom csinálni... A legkirályabb konzulenst fogtam ki... Csomót segít.
Már elkezdtem az eleje-rizsát, szerintem haladós és készen lesz:)
Tegnap felkerekedtünk Emmával és bementünk a suliba, hogy tárgyaljunk a konzulenssel. Tök helyes volt: fél 2-re hívott oda, de nem volt a szobájában. Erre pont kijött véletlenül az egyik teremből, és mondta, hogy elnézte az időpontot és még órája van. Emma szerencsére aludt. Sz. behívott az órára... Imádom ezt a nőt... Olyan geometria tp. órát tartott, hogy elájultam tőle. Emma végigaludta (nem tudja, miről maradt le), a tanárnő meg hívott, hogy máskor is menjünk be órára, nem baj, ha Emma sír :))) Na, vehetnének róla példát mások... Nem tudom, lehet, hogy tényleg be kéne menni. Annyira szuper volt az óra.
Szappanbuborék volt a téma. Mindenféle szemléletes kísérletet csináltak vele: pl. sz.bubi mint tükör v. sz.bubi, ami elnyeli a fényt v. hogy hogyan veszi fel a szabályos testek hálóján a minimálállapotot... Á, de élveztem ;))) Utána a tnő mondott csomó ötletet, hogy hogyan lehet felhasználni a geometria tanításában a szbubit... Játékokat, rávezetéseket... Érdemes volt ott lenni :) Hála neked Szendrei :)))

Nincsenek megjegyzések: